Newsletter #12 2022
Zobacz prezentację w formie video
Madmind
Zarząd Madmind Studio S.A. pragnie poinformować o zaplanowanym na 15 grudnia wydarzeniu: Madnight 2023: Horror Showcase.
Spółka zdecydowała się zmienić tytuł eventu (z 2022, na 2023), który skupiony jest na nowych projektach, przewidzianych na rok 2023 oraz lata kolejne.
Wyciągając wnioski z ubiegłorocznej premiery wydarzenia, zdecydowaliśmy się na pokaz eventu na oficjalnych kanałach dystrybucji Madmind Studio, sięgając tym samym po większą widoczność na portalach branżowych, które tym razem nie będą musiałby blokować newsów o wspomnianym evencie, ze względu na promowanie konkurencji.
Obecnie trwa postprodukcja materiałów live action, przygotowanych z myślą o wspomnianym wydarzeniu, jak również zbiórka materiałów video od zaangażowanych firm.
Madnight 2023: Horror Showcase, obfitować będzie w najnowsze materiały z gier produkowanych przez spółkę oraz zaprzyjaźnionych developerów i kontrahentów.
Poniżej przedstawiamy wstępną roadmapę spółki, na przestrzeni grudnia 2022 roku.
6 grudnia | 8 grudnia | 15 grudnia | 22 grudnia |
Publikacja CGI, oraz strony Steam najnowszego DLC do Succubus- „Red Goddess DLC” | Oficjalne ogłoszenie gry Sanctus, wraz z trailerem gry stworzonym na silniku UE5 | Madnight 2023: Horror Showcase | Wydanie Succubus: Ultimate Edition oraz „Red Goddess” DLC |
Succubus
W listopadzie 2022 roku, spółka zaktualizowała grę darmową zawartością, która w połączeniu z obniżką ceny, ponownie zwiększyła zainteresowanie graczy, sprzedając się w ~10 000 egzemplarzy.
Niezmiennie dużą popularnością cieszą się również płatne dodatki do gry, które w listopadzie sprzedały się w liczbie około 13 500 egzemplarzy.
Tym samym, pragniemy poinformować, że obecne zyski z wydanych gier spółki, pokrywają pełne koszta operacyjne zespołu, finansując wszystkie nowe produkcje Madmind Studio.
W dniu 22 grudnia, spółka planuje wydać największe do tej pory DLC do Succubus, wraz ze specjalną wersją gry, która zawierać będzie w sobie wszystkie wydane do tej pory dodatki oraz aktualizacje.
Succubus: Ultimate Edition, wraz z Red Goddess DLC, zakończy oficjalne wsparcie gry w tym roku.
O dalszym wsparciu gry zdecydujemy w styczniu 2023 roku, w oparciu o aktualne dane sprzedażowe.
Przesunięciu na przyszły rok uległy premiery takich gier jak:
- Succubus (edycja konsolowa)
- Agony Unrated VR
- Succubus: Hellish Orgy VR
Wszystkie wymienione wyżej tytułu objęte będą działaniami crosspromocyjnymi, by zmaksymalizować zasięgi oraz oraz widoczność gier w mediach branżowych.
Succubus: Hellish Orgy VR
Premiera gry odbędzie się w pierwszym kwartale 2023 roku, w okolicach premiery konsolowej wersji Succubus oraz Agony VR. Zaplanowana na ten okres premier crosspromocja oraz wzajemne wsparcie nowych tytułów, ma szansę wpłynąć pozytywnie na sprzedaż oraz zasięgi gier w mediach branżowych, a także dodatkowo pobudzić sprzedaż Succubus na platformie PC.
Help Me!
Trwa kampania kickstarter, która rozpoczęła się 23 listopada.
Graczom udostępnione zostało demo gry, które po dopracowaniu, zaprezentowane zostanie również podczas festiwalu dem na platformie Steam, w okolicach lutego, 2023 roku.
Obecnie spółka oraz developer odpowiedzialny za wykonanie gry, współpracują nad strategią marketingową tego projektu, oraz jego skalą i kluczowymi selling-pointami.
Agony: Lords of Hell
Trwają prace nad kampanią kickstarterową gry, oraz demem które zostanie podczas niej zaprezentowane. Start zbiórki przewidziany jest na pierwszy kwartał 2023 roku.
Zespół pracuje również nad dopracowaniem materiałów do nowego zwiastuna gry, który zostanie zaprezentowany podczas Madnight 2023: Horror Showcase
Tormentor
Poza trwającymi pracami nad grą, spółka przygotowuje materiały do nowego zwiastuna gry, który zostanie zaprezentowany podczas Madnight 2023: Horror Showcase.
Paranoid
Zespół pracujący nad projektem, obecnie skupiony jest na rozbudowie oraz dopracowaniu dema gry, które zostanie zaprezentowane w formie długiego gameplayu, który stanowił będzie jeden z kluczowych momentów wydarzenia Madnight 2023: Horror Showcase.
Nowe materiały z gry zaprezentują także jej datę premiery.
1 grudnia, podpisaliśmy umowę ze spółką Reddeer Games, która odpowiedzialna będzie za stworzenie portów gry na konsole (PS4, PS5, Xbox Series, Xbox One, Switch), pokrywając ich koszta produkcji, oraz pełnić będzie rolę wydawcy.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy, to właśnie Paranoid był najchętniej dodawaną do wishlisty Steam, nie wydaną grą z portfolio Madmind Studio.
Sanctus
W grudniu spółka planuje oficjalne ogłoszenie gry, której towarzyszyć będzie wykonany na silniku gry zwiastun.
Kolejne relacje inwestorskie planujemy publikować w każdy pierwszy piątek nowego miesiąca.
Zachęcamy również do zadawania pytań, na które będziemy starali się odpowiadać zbiorczo, w ramach relacji inwestorskich.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
/ Madmind Studio