Newsletter #2 2023
Zobacz prezentację video
Newsletter 2.2023
Zarząd Madmind Studio w porozumienie z głównym akcjonariuszem spółki – Playway S.A., podjął decyzję o przejściu na rynek regulowany GPW.
Obecnie Madmind spełnia wszystkie warunki stawiane przez przepisy i spółka jest gotowa by awansować do prestiżowego grona największych podmiotów na polskiej giełdzie.
Dostrzegamy wiele korzyści w przejściu na główny rynek GPW, w tym znacznie lepszą widoczność spółki wśród profesjonalnych inwestorów oraz lepszą stabilność.
Aktualnie trwają prace przygotowawcze do tego procesu, a o ich postępach informować będziemy w kolejnych newsletterach oraz raportach.
Succubus
Gra w wersji na PC nadal cieszy się dużym zainteresowaniem graczy. W samym styczniu 2023 roku po płatne dodatki do Succubus sięgnęło aż ~20 500 graczy.
Aktualne zyski z tytułu sprzedaży Succubus oraz Agony w pełni pokrywają bieżące koszta operacyjne zespołu, w tym produkcje wszystkich gier nad którymi pracuje spółka.
Wraz z rozpoczęciem się festiwalu dem na platformie steam, 6 lutego, Succubus oraz pozostałe gry i dodatki objęte zostaną promocją, której celem będzie ponowne pobudzenie sprzedaży gry.
Poniższa tabela przedstawia wyniki sprzedażowe Succubus oraz DLC, w 2022 roku:
Succubus 2022 |
Succubus wraz z Bundle |
DLC |
Styczeń |
~18 000 |
10 000 |
Luty |
~15 000 |
9500 |
Marzec |
~7500 |
5000 |
Kwiecień |
~9500 |
7000 |
Maj |
~5000 |
4000 |
Czerwiec |
~25 000 |
23 000 |
Lipiec |
~23 000 |
19 500 |
Sierpień |
~17 000 |
13 500 |
Wrzesień |
~10 000 |
11 500 |
Październik |
~18 000 |
17 000 |
Listopad |
~10 000 |
13 500 |
Grudzień |
~13 000 |
34 500 |
Succubus – wersja konsolowa
Z przyjemnością informujemy o zakończonym procesie certyfikacji gry w wersjach na platformy Playstation 4 / Playstation 5.
Developer odpowiedzialny za port oraz dystrybucję tej wersji gry, planuje jej premierę w marcu 2023.
W tym samym, lub w podobnym terminie zadebiutuje również wersja na platformy Xbox.
Na podstawie podpisanej umowy, do Madmind Studio należeć będzie 80% zysków z konsolowych wersji Succubus.
Dzięki uzyskaniu ratingu gry IARC, spółka planuje wznowić rozmowy z platformą sprzedażową Epic, celem wprowadzenia kompletnej edycji Succubus na Epic Store (PC).
VR
Zarówno Agony VR jak i Succubus: Hellish Orgy VR znajdują się w końcowej fazie produkcji.
Premiery obu tych gier obecnie zaplanowane są na marzec 2023.
Spółka planuje powiązać ze sobą marketing obu tytułów, które zadebiutować mają w podobnym czasie.
Paranoid
Zakończone zostały prace nad demem gry, które weźmie udział w festiwalu Steam, już 6 lutego.
Do dema gry dołączona zostanie opcjonalna ankieta, w której to gracze będą mogli podzielić się z nami feedbackiem, co umożliwi nam lepsze dopasowanie projektu do grupy docelowej.
Po premierze Paranoid na platformie Steam, rozpoczną się prace nad wersjami konsolowymi, z których spółka czerpać będzie do 70% przychodów netto.
By lepiej wypromować demo Paranoid, spółka przygotowała nowy trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=9Y432OmJcQg&t=1s
Premierze dema towarzyszyć będzie również livestream, w którym developerzy opowiedzą o projekcie oraz odpowiedzą na pytania graczy.
Agony: Lords of Hell
Zespół tworzący grę, przygotowuje się do zbiórki kickstarter.
Trwają prace nad demem gry, oraz materiałami graficznymi i marketingowymi. Zbiórka zaplanowana została na marzec, w okolicach premiery konsolowej wersji Succubus oraz gier na platformy VR.
Sharp X Mind
Developer wcześniej zakończył prace nad pierwszym milestonem gry, dostarczając do testów grywalnego builda zawierającego kilka początkowych lokacji.
Premiera pełnej wersji gry zaplanowana została na 3 kwartał 2023, przed premierą Paranoid.
Niezmiennie kontynuowane są również prace nad pozostałymi grami spółki.
Zapytania inwestorów
Czy mogą się Państwo odnieść w aktualnościach co to ostatnich ocen Succubusa? Z czego wynika tak drastyczny spadek zadowolenia graczy z gry?
Premiera ostatniego dodatku do gry – Red Goddess DLC okazała się zawierać wiele błędów, które sprawiły że pełna wersja gry stała się niegrywalna dla wielu graczy, którzy wystawili za to grze negatywne recenzje.
Błędy zostały już poprawione wraz z patchem, a ocena gry zaczyna się poprawiać.
Planujemy dalej pracować nad jakością Succubus w wersji PC, przygotowując kolejne aktualizację skupione na naprawianiu bugów oraz poprawianiu optymalizacji.
Jaką rolę pełnić będzie Madmind Studio w wydaniu gry Cryospace i kiedy będzie premiera?
Madmind Studio nie jest w żaden sposób zaangażowane w produkcję oraz wydanie Cryospace. Pokazaliśmy tą grę na naszej corocznej prezentacji, na prośbę developera który posiada prawa do tego IP - Games Operators S.A.
Kolejne relacje inwestorskie planujemy publikować w każdy pierwszy piątek nowego miesiąca.
Zachęcamy również do zadawania pytań, na które będziemy starali się odpowiadać zbiorczo, w ramach relacji inwestorskich.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
/ Madmind Studio