RELACJE INWESTORSKIE

Newsletter #9 2023

Obejrzyj newsletter w formie wideo

Madmind

14 sierpnia 2023 opublikowaliśmy raport okresowy za 2 kwartał 2023 roku.
Z kolei 29 sierpnia do spółki wpłynęło zawiadomienie o nowym funduszu, który przekroczył próg 5% posiadanych akcji Madmind Studio – Agio Smart Money.

Targi branżowe

Nasza spółka zgodnie z zapowiedzią, wzięła udział w największych w Europie targach gier wideo – Gamescom 2023. Udało nam się z sukcesem zaprezentować dwa dema naszych nowych gier: Agony: Lords of Hell oraz Paranoid.

Obie produkcje cieszyły się dużym zainteresowaniem graczy oraz redaktorów, czego konsekwencją były liczne artykuły pojawiające się w zagranicznych mediach branżowych.

Pomimo świetnego odbioru nowego dema Paranoid i pozytywnego feedbacku graczy, którzy mieli okazje w je zagrać, odnotowaliśmy sporo elementów które wymagają jeszcze dopracowania i bugfixingu. Obecnie część zespołu pracuje nad wprowadzeniem najistotniejszych poprawek, które znajdą się w zaktualizowanym demie gry, prezentowanym na PGA 2023, od 6 do 8 października.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć z eventu, którymi podzieliliśmy się między innymi na oficjalnym facebooku Madmind Studio, oraz pozostałych social mediach spółki.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100057209509332


Poza zaktualizowanym demem Paranoid, na PGA 2023 zaprezentujemy ponownie demo Agony: Lords of Hell oraz demo gry Sharp X Mind, do którego dostęp możliwy będzie tylko dla pełnoletnich graczy.

W promocji naszych tytułów, pomoże także cosplayerka oraz dodatkowe dekoracje jakie zdobić będą nasze stoisko.

Sharp X Mind

Developer zakończył prace nad pełną wersją gry, która przeszła w fazę optymalizacji i bugfixingu.
W przygotowaniu jest także wersja demo gry, która zaprezentowana zostanie na wspomnianych już targach  PGA 2023.

W chwili gdy Steam zaakceptuje stronę gry oraz jej najnowszą wersję, rozpocznie się intensywna kampania marketingowa, kierowana do graczy którzy stanowią jej target.

Podobnie jak w przypadku Succubus, gracze będą mogli pobrać podstawową wersję Sharp X Mind na platformie Steam, oraz darmową aktualizację, dostępną dla wszystkich na naszej stronie www oraz discordzie.
Aktualizacja zniesie cenzurę oraz odblokuje dodatkowe rozdziały w grze.

Premiera gry zaplanowana jest na Halloween, podczas eventu „Steam Scream Fest”, 25 października 2023.

W związku z niewielkimi kosztami produkcji, spółka liczy na szybki zwrot inwestycji w ten projekt i nie wyklucza dalszej współpracy z twórcami gry w przyszłości.
Developer przygotowany jest także do wspierania produkcji po jej premierze, w postaci darmowych aktualizacji oraz DLC, które trafią do produkcji w zależności od tego jaką popularnością cieszyć się będzie ten tytuł.

W zwiększeniu zasięgów gry pomagać będą także dodatkowe działania crosspromocyjne z Succubus w formie darmowej aktualizacji do gry, atrakcyjnego bundle oraz zniżek.

Paranoid

W reakcji na otrzymany podczas targów Gamescom feedback od graczy oraz recenzentów, a także na prośbę inwestorów i w trosce o jakość produkcji, postanowiliśmy poświęcić nieco więcej czasu na dopracowanie gry.

Premiera Paranoid odbędzie się 15 grudnia 2023 roku, tuż po corocznym evencie spółki „Madnight 2024: Horror Showcase”.

Dodatkowy czas wykorzystamy na poprawienie elementów, na które gracze najbardziej zwracali uwagę, optymalizację gry oraz podniesienie jakości grafiki, animacji oraz systemu walki.
 
Jeszcze w tym miesiącu zaprezentujemy nowe materiały z gry, natomiast przy okazji PGA 2023 ujawnimy kilka skrywanych wcześniej informacji o zawartości gry oraz o działaniach crosspromocyjnych, które kierowane będą przede wszystkim do fanów gry Succubus.

W naszej opinii, powyższe działania mogą istotnie podnieść poziom zainteresowania graczy Paranoidem.

Poza wspomnianym powiązaniem obu gier, Succubus w dniu premiery Paranoid dostanie również darmową aktualizację z nową zawartością, powstaną bundle oraz promocje.

Dodatkową formę promocji stanowić będzie prolog gry, który zostanie rozesłany do Influencerów oraz redaktorów, przy okazji Halloween 2023. Nie wykluczamy także udostępnienia dema lub całego prologu publicznie, dla wszystkich graczy. O tej decyzji poinformujemy w kolejnym newsletterze.

Jednym z kroków wsparcia gry po jej premierze, będzie wersja VR, która zrealizowana zostanie przez Madmind. Paranoid VR stanowić będzie odrębny produkt na platformie Steam – darmowy tylko dla posiadaczy podstawowej wersji gry i płatny dla reszty graczy.
Premiera VR szacowana jest na  przełom pierwszego i drugiego kwartału 2024 roku.

Dla Paranoid powstaną także porty konsolowe na platformy Playstation, Xbox oraz Switch.

By uniknąć problemów produkcyjnych i wydawniczych z jakimi spotkał się port konsolowy Succubus, realizowany przez Console Labs, zmieniliśmy partnera do współpracy nad portem.
Z jego realizację odpowiadać będzie Red Deer Games.

 

Straw Fields

Z radością informujemy o podpisaniu umowy przedwstępnej z doświadczonym developerem „Red Limb Studio”, na produkcję gry „Straw Fields” (tytuł tymczasowy).

Red Lim Studio jest developerem i wydawcą dobrze ocenianego horroru „Rise of Insanity”, który zadebiutował w 2018 roku.

Zgodnie z umową, produkcja gry rozpocznie się w styczniu 2024 roku i potrwa około 1,5 roku.
Planowany budżet projektu wynosił będzie około 1,5 / 1,7mln zł.

Tak szybki czas produkcji oraz stosunkowo niewielki budżet stanowi efekt realizowanej od pewnego czasu strategii spółki, polegający na dzieleniu się rozwiązaniami gameplayowymi, AI, assetami oraz rozmaitymi funkcjonalnościami pomiędzy projektami.

Straw Fields podobnie do innych „dużych” tytułów Madmind Studio, stanowić będzie część stworzonego przez nas uniwersum „The World of Agony”.

Pomimo mniejszego budżetu, skala projektu zbliżona będzie do gry Paranoid.

W budżecie przewidziane jest także miejsce na materiały marketingowe, w tym CGI.

Z racji na tematykę gry oraz jej miejsce akcji, spółka będzie starała się o dotacje na ten projekt.

Za produkcję gry odpowiadać będzie Red Limb Studio. 
Rolą Madmind Studio będzie dzielenie się technologią, wsparcie techniczne, działania marketingowe i crosspromocyjne oraz wydawnicze.

Straw Fields podobnie jak pozostałe gry spółki, skorzysta z silnika Unreal Engine 5 oraz z systemów stworzonych przy okazji produkcji gry Paranoid. 


Succubus

W związku z brakiem możliwości zastosowania zniżek na platformie Steam, sprzedaż gry w sierpniu wypadła poniżej oczekiwań spółki.

By poprawić wyniki finansowe we wrześniu i kolejnych miesiącach, zaplanowane są większe zniżki w okresach objętych promocją, oraz dodatkowe crosspromocja z grami Sharp X Mind oraz Paranoid.

Niezmiennie trwają także prace nad mobilną wersją gry „Succubus runner” (tytuł tymczasowy). Developer dostarczył pierwszego grywalnego builda i wprowadza zmiany zgodnie z otrzymanym feedbackiem.

Druga gra mobilna „Succubus AI friend” (tytuł tymczasowy) pozostaje nadal w fazie preprodukcji mającej na celu precyzyjnie określenie zakresu prac developera oraz podmiotów współpracujących (część prac nad sztuczną inteligencją wykona inna, specjalizująca się w tym firma).

Tormentor

Zespół kontynuuje prace nad projektem, skupiając się czytelności gry, nawigacji oraz poruszaniu się głównego bohatera. 
W związku z rozbudową sali mocapowej, niebawem ruszą nagrania animacji do tortur, egzekucji oraz cutscen.

Prace nad grą przebiegają według ustalonego harmonogramu a przewidziana na przyszły rok premiera wydaje się być realistyczna/niezagrożona.

Poza wspomnianymi już tytułami, spółka przygotowuje się do grudniowego eventu Madnight 2024, na którym zaprezentowane zostaną nowe gry.

Kolejne relacje inwestorskie planujemy publikować w każdy pierwszy piątek nowego miesiąca.
Zachęcamy również do zadawania pytań, na które będziemy starali się odpowiadać zbiorczo, w ramach relacji inwestorskich.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

/ Madmind Studio