RELACJE INWESTORSKIE

Newsletter #2 2024

Madmind

W dniu 9 stycznia otrzymaliśmy informacje o zmianie w akcjonariacie spółki, o czym informowaliśmy w raporcie ESPI nr 2 / 2024. Obecność Jakuba Trzebińskiego w akcjonariacie oznaczać ma zacieśnienie współpracy pomiędzy Madmind Studio a Playway S.A.

W celu dostarczenia gry Tormentor w jak najlepszej jakości, zdecydowaliśmy się na zawieszenie prac nad grą Jinn (ESPI nr 3 / 2024), dzięki czemu zespół pracujący nad naszym kluczowym projektem zasiliło 11 dodatkowych osób.  

Succubus Runner

Prace nad grą wkroczyły w ostatnią fazę produkcji – testów oraz bugfixingu. Gra czeka na swoją premierę, która planowana jest na 1kw 2024.

 

Lust of God

Trwają prace nad zamknięciem warstwy fabularnej tego tytułu. Zgodnie z ustaleniami, pod koniec lutego odbędzie się spotkanie z przedstawicielami Movie Games, w celu akceptacji i weryfikacji historii którą opowiedzieć ma gra.  

 

Tormentor

Zakończyliśmy prace nad scenariuszem gry oraz dialogami postaci występujących w fabule.

Projekt został zaakceptowany przez znaną w świecie horroru, hollywoodzką aktorkę, która wcieli się w postać Bloody Mary, użyczając jej wizerunku oraz głosu.

Bloody Mary, będąca główną bohaterką gry (poza Tormentorem), pojawi się w kampanii marketingowej wraz z dedykowanym sobie zwiastunem fabularnym i oficjalnym ogłoszeniem współpracy z aktorką, w trzecim kwartale 2024, przygotowując graczy na grudniową premierę gry.

W związku z dojściem do projektu dodatkowych osób, które w ostatnim czasie pracowały nad grą „Jinn”, opracowaliśmy również nowy scope projektu, który zakłada ukończenie prac nad grą w październiku, zostawiając czas na bugfixing oraz dopracowanie warstwy audio/video.

W styczniu skupiliśmy się na optymalizacji gry oraz contentu. Obecnie tytuł zyskał około 50fps więcej niż build prezentowany w grudniu podczas Madnight 2024: Horror Showcase.

Trwają sesje mocap dla cutscen fabularnych, tortur oraz scen walki i egzekucji.

Cały czas rozwijana jest także sztuczna inteligencja „ofiar” głównego bohatera, które dynamicznie reagować będzie na działania gracza w trybie polowania – manhunt, dopasowując swoją strategię przetrwania do warunków w których się znajdują.

Usprawnieniu oraz rozbudowaniu uległ także system tortur, który pozwoli graczom na dużą dowolność i kreatywność, za którą zostaną nagrodzeni dodatkowymi punktami / wirtualną walutą.

Rozpoczęły się także prace nad systemem zniszczeń ofiar / gore.

 

Kolejne relacje inwestorskie planujemy publikować w każdy pierwszy piątek nowego miesiąca.
Zachęcamy również do zadawania pytań, na które będziemy starali się odpowiadać zbiorczo, w ramach relacji inwestorskich.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

/ Madmind Studio