RELACJE INWESTORSKIE

Newsletter #3 2024

Madmind

Zgodnie z opublikowanym przez nas raportem ESPI w dniu 16.02.2024, informujemy o zacieśnieniu współpracy pomiędzy głównym akcjonariuszem - Playway S.A, a Madmind Studio S.A.

W ramach współpracy, udzielona została pożyczka 600 tyś zł, której celem jest dostarczenie gry Tormentor w ustalonym terminie, ze wszystkimi zaplanowanymi wcześniej funkcjonalnościami. Pieniądze wykorzystane zostały także by sfinalizować prace nad Succubus Runner.


Z uwagi na charakter gry, Tormentor weźmie udział w crosspromocji z innymi symulatorami grupy Playway. Za crosspromocję uważa się reklamę gry na stronach Steam innych symulatorów, w postaci newsów, bannerów oraz bundle. Proces ten już się rozpoczął. Bannery z Tormentorem zauważyć można między innymi na stronach Steam  Thief Simulator 2, Car Mechanic Simulator 2021 itd.

Succubus Runner

Główne prace nad grą zostały ukończone. Według planów developera, produkcja ta zadebiutuje jeszcze w marcu, w sklepie google play. Docelowo gra trafi także na appstore.

Tytuł dostępny będzie początkowo w formule early access, co pomoże zgromadzić odpowiednio dużą wishlistę oraz ulepszenia, w celu jak najkorzystniejszej premiery.

Lust of God

Zakończyliśmy pracę na ogólną formą scenariusza do gry. W perspektywie najbliższych kilku dni, odbędzie się spotkanie pomiędzy Madmind i Movie Games, na którym zaprezentujemy projekt oraz podejmiemy kluczowe decyzje odnośnie historii.

Tormentor

Nagraliśmy kluczowe sceny fabularne do gry, podczas sesji mocap. Skorzystaliśmy z pomocy profesjonalnych aktorów, którzy wcielili się w głównych bohaterów opowieści.

Już 20 marca w New Yersey odbędą się nagrania z aktorką, która wcieli się w postać Krwawej Mary.
Obecnie część zespołu zaangażowana jest w jak najlepsze przygotowanie materiałów dla aktorki oraz reżysera, by sesja nagraniowa wypadła jak najefektywniej.    

Dostarczyliśmy także nowego builda gry dla Playway, w którym zawarliśmy prototypy kluczowych mechanik nad którymi pracuje zespół. W tym system tortur, sklepu darknet, customizacji oraz AI.

Trwają pre-produkcyjne przygotowania do komiksu, który pogłębi historię opowiedzianą w grze. Materiał ten – podobnie jak komiks z Succubus, będzie możliwy do odblokowania w samej grze, oraz jako opcjonalna zawartośc DLC.

Powstała także okładka dla Artbooka Tormentora, który zgodnie z przyjętymi założeniami, będzie znacząco większy oraz bardziej obfity w treść i opisy, niż artbooki dla Succubus.

Zarówno artbook jak i komiks stanowią dla nas duży priorytet. Podobne dlc w przypadku Succubus, sprzedały się w ilości przekraczającej 50tyś egzemplarzy (Artbook + Komiks). Liczymy, ze wysoka jakość obu tych dodatków, przełoży się na podobną popularność wśród graczy.



Kolejne relacje inwestorskie planujemy publikować w każdy pierwszy piątek nowego miesiąca.
Zachęcamy również do zadawania pytań, na które będziemy starali się odpowiadać zbiorczo, w ramach relacji inwestorskich.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

/ Madmind Studio